Lil Wayne - Fly Away

By September 27, 2021, 11:49 am Comments

Are you here to Download Lil Wayne - Fly Away mp3? then scroll below.

DOWNLOAD MP3: Lil Wayne - Fly Away

DOWNLOAD

[Intro: DJ Drama]

Ahem

I'd like for you to take this time

And remember where you was

The first time you heard Dedication

If I asked you how many times you've listened to D2

Could you tell me?

Dedication 3 was the first mixtape you heard

When we had a black president

D4 and 5, we got back to business

Y'all done copied the rhymes

Y'all done stole the artwork

Tried to emulate my shit-talkin'

Weezy and Dram' — we are the Mixtape Blueprint

Hahaha! You welcome

A Dedication

[Verse 1: Wayne]

I got Doja, Narcotics, and Actavis; that's DNA

Got a dyke ho, nympho, and your bitch layin' next to me and bae

Eazy like NWA, they make me feel A-OK

Feeling like Tony, "Grrreat!"

Feeling all on me, TSA

She got dollars, nut, and alcohol all over her T&A

She snort all this KKK, and this broad need AAA

Let's enjoy some NBA, y'all lil boys NCAA

Yeah, we got A-M-M-O, but you get beat like MMA

I got Dracos, Ninos, Automatics; that my DNA

You get beat like Sugar Ray, TKO, O-H-H

I smoke O's, I sip Ace, I pop hoes, Xanies straight

I got P's, I got weight, I got kis, I got gates

I got moon-rock, molly, ecstasy; inside this weed, it's laced

I smoke doobies, don't smoke J's

Don't watch movies, don't go to plays

I watch cuties, porn, and play

I got Uzis on the way

I don't be choosey, I don't be safe

I don't get woozy, I get the waist

My bitch ballin' like Zhané

Erykah Badu with the fade

Capital-WNBA, I just teach her how to save

I been sleepin' with my AK with my finger around her waist

I been dreamin' I caught a body –

That's some sweet dreams, who want a taste?

Give the American dream to a bitch that ain't even from the USA

That's the land of the Free, it's the home of AJ

Got a whole brick of some yay

I put one line on the plate

She's gon' take it to the face like "Thin line between love and hate"

I got Dealers 'N' Associates, call that my DNA

All these diamonds, all this gold and shit, call that PB&J

I got Bloods in LA, I got Bloods down in the A

I got Bloods everywhere you lay

But ain't no blood in my filet

Hit the court, shoot the DA

Treat beef like USDA

OMW to your trap, (Blap!) Now I'll be On My Way

I got plugs I ain't got to pay

I got shit I ain't got to say

I got cribs way out of state

I ain't got no more pocket space

Sippin' slo-mo at my pace

Lean like I wear a brace

Queens want to be embraced, Kings want to be an Ace

I remember Ace of Spades

I remember the Goose is Grey

Now it's Bumbu by the case

Nigga, fuck you, fly away

Sick shit, (blrrrp)

Download And Enjoy...

download - Lil Wayne - Fly Away

More For You: Lil Wayne - Not Me




DOWNLOAD NOW



DOWNLOAD MUSIC




Share:

Related Files
  1. Lil Wayne - Wayne's World

  2. Lil Wayne - Used 2

  3. Lil Wayne - Fly Away

  4. Lil Wayne - Zero

  5. Lil Wayne - Chi Chi

  6. Lil Wayne - Not Me

  7. Tyga ft. Lil Wayne - On Me